2019. február 28., csütörtök

Farmer könyvborító "nagy mandala" - Bp - Jelenlegi ára: 1 700 Ft

Farmer újrahasznosítva.
Mindig bekötve olvasom a könyveimet, egyrészt azért, mert a kiolvasott könyveimet eladom Vaterán (vagy legalábbis megpróbálom) és szeretném megóvni az ujjlenyomatoktól, egyéb szennyeződésektől; másrészt azért, mert nem szeretem, ha látják, hogy mit olvasok. Magamnak csináltam egy könyvborítót, ami nélkül már nem tudok meglenni : )
Olyan sokan megdícsérték (még idegen bácsi is a villamoson), hogy eldöntöttem, idén ilyennel ajándékozom meg a barátaimat.
Annyira belejöttem, és szeretem csinálni, hogy bőven jut ide is.
Ha Te is szeretnél magadnak, vagy ajándékozni egy farmer könyborítót, ami garantáltan nem jön veled szembe az utcán, és igazán strapabíró darab, akkor nézz szét a termékeim között, töltök fel pár darabot, mindegyik más.
A könyvborító mérete kitetítve: 21cm x 31cm
A példának használt könyv mérete: 20cm x 12, 5cm x 3, 2cm (több mint 500 oldalas)
Ha olyan postázási módot szeretnél választani, amit nem tűntettem fel, írj és pótolom.


Jelenlegi ára: 1 700 Ft
Az aukció vége: 2019-03-22 00:00 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése