2017. május 26., péntek

Fiú Ruhacsomag 80-86 (11.) Minden egyben - Jelenlegi ára: 4 200 Ft

Eladóvá váltak kisfiaim ruhái.
Van, amit mindketten hordtak, van, amit egyikőjük csak, és még olyan is van, amit egyikük sem.
Csomagba raktam őket, mivel sok van, és nem akarok egyesével bíbelődni velük.
Ennek megfelelően "sajnos" csomagot nem bontok, illetve mérni sem igazán méregetek. Azt gondolom, hogy ennél a korosztálynál, ilyen olcsó áron az ilyesmi fölösleges.
Utólagos számításaim során megállapítottam, hogy a csomagba tett ruhák darabára (eltekintve az "extra" ruháktól) 200 és 300 forint között van. Szerintem ez nagyon megéri. Én biztos megvenném, csak sajnos már a kicsi is kinőtte őket : )
A ruhák nagy részét én vásároltam, főleg a C&A-ban, illetve a H&M-ben. Tisztában vagyok vele, hogy a csomagban levő ruhák közül akár önmagában egy is került annyiba, mint az egész csomag ruha. Nem meggazdagodni kívánok tehát, hanem csak nincs kedvem a szeretetszolgálatnak elvinni az általam szeretett ruhákat.
A csomag tartalma:
1 hosszúujjú body (H&M)
2 hosszúujjú póló
1 tipegő
1 pizsama rugi (C&A)
1 kantáros farmer hosszúnadrág (adams)
1 mellény (H&M)
1 galléros póló
1 hosszúujjú fehér ing (H&M Logg)
1 kék szövetnadrág
1 tavaszi megkötős sapka
1 strand kalapka
1 strand gatya
3 zokni
1 vastag kapucnis pulcsi (Lindex)
összesen: 14db +zoknik


Jelenlegi ára: 4 200 Ft
Az aukció vége: 2017-06-15 23:48 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése