2017. január 27., péntek

Saeco Odea Go automata kávégép,kávéfőző - Jelenlegi ára: 23 000 Ft


Saeco Odea automata kávégép 
Szép állapotban, vaj-ezüst színben .
(2db teljesen egyforma van egyet már megvásároltak )
Egyszerű, könnyen kezelhető, karbantartható készülék.
Xsmall régebbi de nagyobb kapacitású és ettől szerintem komfortosabb társa.
Kiváló kávét főz elég nagy a viz -zacc és kávé kapacitása 12-13 kávé..
A gépet rátették anno valami meleg dologra az alja megolvadt így az egész gépet egy új belső vázra a felújítás során átépítettem .
A múlt sérelmei már csak egy alkatrészen láthatóak egy pici olvadás jegyében a cseptálca elején ami kb 2, 5 cm hosszú és 2-3mm mély olvadásnyom..
A gépet 80E-ért akartam adni, de megfeleztem az árat és a sérülés miatt engedek 4000Ft-ot így önnek már nem kell alkudnia hiszen az eredeti árhoz képest több mint felét már elengedtem !  : -) XDXDXD
3 Hónap garanciával adásvételi szerződésbe foglalva.
Fix áron hirdetem, ha fentvan itt akkor még megvan, ha eltűnik vagy lejár akkor eladtam személyesen valakinek vagy más hirdetéi felületen.
Amennyiben megvásárol egy termékemet amint tudja vegye fel velem a kapcsolatot, ne nekem kelljen kergetni a kedves
vásárlót.
Gépekről általánosságban
Esetlegesen elhasználódott, vagy közeljövőben gondot, problémát okozó alkatrészek cserélve.
Mindig törekszem, alapból jó állapotú készülékeket felújítani/leszervizelni, régi magyar mondás szerint sz.. ból nem lehet várat építeni..
Nem vagyok kényes fazon de én automatából csak nagyon kevés helyen vagyok hajlandó kávét inni, a gépeimből is csak az után iszok kávét miután ÉN kitakarítottam, az sem érdekel ha előttem 50E-et költöttek rá akármilyen labanc vagy svájci szervizben 2 hónapja.
A gépek belseje maximálisan tiszta, egy új géphez képest annyira használt hogy annyi kávé folyt rajta át amit én tesztelés beállítás során főzők vele, amennyit én és a potyaleső haverok ismerősök megisznak a gépekből tesztelés címén : -)
A gépek használtak, apró karcok, kisseb esztétikai hibák természetesen lehetnek, bár mindig törekeszem szép gépeket árulni, de csak olyan gépet árusítok ami bárhol, bármilyen konyhában vállalható, elhelyezhető.
A használt külső alatt viszonyításképpen arra gondolok hogy vesz egy új készüléket pár évig vigyázva használja, nem öntögeti le savakkal, tördeli le és ragasztjatja a részeit.. 1-2 alkalommal max véletlenül megkarcolja, nem új , de nem ütött kopott, leszedált, kutya által összerágott , mocskos, karcos kopottas vacak ami csak a fotón néz ki jól..
Jelentős küllemi hibákat mindig külön kiemelem !  
Teljeskörű garanciát adok a gépeimre, sőt akár kibővített garancia is kérhető 
Garancia alatt is bármikor megtalálható vagyok, és utána is fordulhat hozzám ha problámája vagy kérdése van a készülékkel kapcsolatban.
                              
Szállítás 
Szabványosított, mindig új dobozt használok(Vásárolom, nem kukából túrom ki )
A gépeket tartozékait , mindig alaposan csomagolom hogy ön épségben kézhez tudja venni .
Postaköltég a feltüntetett dijszabás alapján, bizonyos esetekben házhoz is tudom vinni, de ennek díját és módját előre le kell egyeztetni.
Átvehető személyesen díjmentesen egyeztetett időpontban .
MAGYAR POSTA CSAK a VEVŐ kifejezett kérésére... csomagfelvételkor bénák, ha kitöltöm előre és kinyomtatom akkor is problémáznak állandóan, szedettvedett alvállalkozókkal dolgoztatnak, kriminálisak , amatőrők, és úgy viselkednek az utóbbi 1 évben mint a szűzlány a nászéjszakán , a dijszabásról ne is beszéljünk lassan én viszem ki a csomagot, nyomtatok, vegyek mérleget is  és még fizetek is érte.
Fizetés 
Lehetőleg levelezésre kérem ne használjanak a kommunikációban freemail, hotmail, és citromail fiókokat! Sokszor a levelek megérkezése bizonytalan .
A termék leütésétől/megvásárlásától számított 48 órán belül vegye fel velem a kapcsolatot.
A termék leütésétől/megvásárlásától számított 7 naptári napig várok a termék vételárának kiegyenlítésére, majd elhívom a figyelmét a megvásárolt termékre és annak vételárának kiegyenlítésére.
A termék leütésétől/megvásárlásától számított 10. napon ha nem érkezik meg a vételár a terméket újra meghirdetem és automatikusan NEGATÍV értékelést adok.
A határidő után beérkező befizetést az indító számlára visszautalom, és elállok az adásvételtől, a negatív értékelést nem áll módomban törölni.
Nem regisztrált, nem ellenőrzött, 10 pozitív értékeléssel rendelkező vásárlókra ezek a szabályok SZIGORÚBBAN vonatkoznak!
24 órán belüli kapcsolatfelvételt, 5 munkanapon belüli utalást várok el tőlük.
Amennyiben a 5. napon nem érkezik meg a termék vételára, vagy nem veszi át a terméket akkor elállok a vásárlóval létrejött adásvételtől a terméket újra meghirdetem, és NEGATÍV értékelést adok.
Kezdőként linkeskedő, vagy szórakozásból vásárlók kérem keressenek másik aukciót .
8 éve vaterázok az első és az eddigi legutolsó adásvételem során is határozottan , gyorsan intézem a dolgokat, ezt várom el mástól is, aki erre képtelen az NE nálam vásároljon.
A határidő után beérkező befizetést az indító számlára visszautalom, és elállok az adásvételtől, a negatív értékelést nem áll módomban törölni.
Kérem vegye figyelembe hogy a számlára való beérkezés időpontja a mérvadó, nem pedig az utalás indításának időpontja !


Jelenlegi ára: 23 000 Ft
Az aukció vége: 2017-01-29 00:12 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése